終於來到今天了......................


是我的18+1x歲(Thanks Gela for creating this)的生日,我要跟我自己說一句:


生日快樂呀~ 親愛的!!!!


由上上星期日就開始了不同的慶祝活動,要感謝各方好友的祝賀、禮物呀!


下面是今年的snapshot:


8月26日 - 由於Gela 要去四川旅行, 所以我地就先食晚飯。是晚於:Times Square's Lanna Thai.



9月1日  - 因為我同亞朱妹(Anna)既生日只差一日咋,所以我地合辦一個AV Birthday Party~


朱..................... 生日快樂!!!!!!!



我地兩個收到既禮物..............



9月3日,我亞妹妹Christina 請我去食峰壽司,我亞妹好少咁大方~



同日,Sam & Amanda 上去我L27  既office, 送我:



利刀Mirror~



Agnes B 耳環


9月4日,嘩,開心囉~


收到兩個男人送比我既野,竟然,係差不多既item。係,係我自己request 既,不過佢地兩個唔知會一樣囉,好彩,唔同款!!! 但,兩個我都好LIKE!~~~~~



你地好得意呀~


(待續.....)


 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 veron0904 的頭像
    veron0904

    veron0904的PIXNET部落格

    veron0904 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()